Veelgestelde vragen
Onze standaard levertijd voor voorraadartikelen is 2 werkdagen. Wil u uw bestelling op een specifiek moment ontvangen? Laat het ons weten bij u bestelling, en wij doen ons uiterste best om dit voor u te regelen.
Indien u een spoedlevering wenst, kan u hiervoor beste contact opnemen met uw vertegenwoordiger om concrete afspraken te maken.
Het franco leverbedrag is afhankelijk van de leverlocatie.
- Voor de gemeenten rondom Genk is het franco leverbedrag €125 excl. btw.
- Voor de gemeenten binnen Limburg, Kempen, Vlaams Brabant of Luik is het franco bedrag €250 excl. btw.
- Voor de rest van België en grensgebieden is het franco leverbedrag €500 excl. btw.
Bij bestellingen lager dan het franco leverbedrag, worden er tranportkosten aangerekend.
Naargelang de omvang (maat/gewicht) van de bestelling wordt er een leverkost van €12, €20 of 56.
Bij levering ontvangt u een levernota (blauw). Hierop vindt u een overzicht van de goederen die u besteld heeft. Indien er goederen niet op voorraad zijn bij ons, komen deze automatisch in backorder te staan. Dit wordt ook aangegeven op de levernota. Van zodra ze terug op voorraad zijn, worden deze automatisch bij u geleverd.
Indien er geen backorders op de levernota vermeld staan en de levering toch niet compleet is, kan u contact opnemen op het nr. 089 36 25 34 of via info@keromatechniek.be.
Ik heb artikels ontvangen die ik niet besteld heb. Wat moet ik doen?
Indien de levering niet overeenkomt met uw bestelling, vragen wij zo snel mogelijk contact op te nemen met onze binnendienst op het nr. 089 36 25 34 of via info@keromatechniek.be. Onze medewerkers met behulp van uw informatie nagaan wat er foutief geleverd is en zo snel mogelijk een gepaste oplossing voorzien.
U mag steeds na het plaatsen van de bestelling aangeven dat de producten afgehaald zullen worden. U kan uw bestelling afhalen in ons magazijn aan POORT 1. We adviseren u om voorafgaand uw bestelling te plaatsen via telefoon, mail of de webshop. Zo kan uw bestelling al klaargezet worden voor afhaling en dient u niet te wachten.
- Bestellingen die doorgegeven zijn voor 12u -> kunnen de dag zelf afgehaald worden vanaf 15u.
- Bestellingen die doorgegeven zijn na 13u -> worden klaargezet om de dag nadien afgehaald te worden, bij voorkeur tussen 8u30 - 10u.
Geeft u uw bestelling ter plaatse door? Dan bestaat de kans dat het klaarzetten van de bestelling langer duurt. We vragen u om begrip te hebben voor ons magazijniers – ze doen hun uiterste best om alles zo snel mogelijk voor u in orde te maken!
Als u uw goederen bij levering beschadigd zijn geraakt dient u ons binnen de 3 werkdagen schriftelijk op de hoogte te brengen. Onze medewerkers zoeken dan de gepaste oplossing voor u.